صنایع برودتی برادران حقیقی

ساخت سردخانه و تونل انجماد

صنایع برودتی برادران حقیقی

ساخت سردخانه و تونل انجماد

شرکت صنایع برودتی برادران حقیقی با بیش از ۳۰ سال سابقه مدیریتی و با کادری فنی و مجرب در زمینه مشاوره ,طراحی, ساخت,نصب و راه اندازی تاسیسات برودتی از قبیل سردخانه , تونل انجماد, یخسازی, آبسرد کن صنعتی ,آیس بانک, چیلر زیر صفر و چیلر بالای صفر در سراسر کشور فعالیت داشته ایم و اینک با کوله باری از تجربه و عزم راسخ در خدمت شما هستیم.

مهمترین خدمات شرکت صنایع برودتی برادران حقیقی عبارتند از :
ساخت سردخانه صنعتی زیر صفر و بالای صفر آمونیاکی و فریونی
ساخت تونل انجماد سریع و فوق سریع فریونی و آمونیاکی
ساخت چیلر های صنعتی.
و بطور کلی مشاور ، طراح و مجری ساخت ، احداث و یا تجیهز انواع سردخانه ، تونل انجماد ، آیس بانک ، یخ ساز و تجهیز و تامین کننده کلیه تجهیزات برودتی

طبقه بندی موضوعی

درباره سردخانه بالا صفر

پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۴۲ ق.ظ

این سردخانه های معمولا در صنعت و کشاورزی و جهت نگهداری ، میوه جات ، صیفی جات ، سبزیجات ، پیش سردکن های کشتارگاه ها و هرگونه محصولاتی که به این دما نیاز دارند استفاده می شود.

به عبارت دیگر محیطی برای نگهداری محصولات متفاوت که دمای صفر درجه به بالا نیاز دارند برای مدت زمان های مختلف را سردخانه بالا صفر می گویند.

انواع سردخانه بالا صفر
سردخانه ای که با گاز فریون کار می کند.
سردخانه ای که یا گاز آمونیاک NH3 کار می کند.
سردخانه بالا صفر آمونیاکی (NH3) :
برای سرخانه هایی که با متراژ و فضایی بالا جهت نگهداری و انبار کردن محصولات با تناژهایی بالای ۲۵۰۰ تن به بالا احداث می گردد و گاز آمونیاک (NH3) برای موجود زنده یا انسان مضر بوده و احتمال خفگی را دارد.

به همین منظور با احتیاط کامل و نیروهای کارآمد و تخصصی راهبری و اپراتوری می گردد و اجرا و محاسبات مخصوص به خود را دارد که این شرکت توانایی کامل محاسبه، طراحی و اجرا را دارد.

 

صنایع برودتی برادران حقیقی آمادگی ساخت و اجرا هرگونه سردخانه بالا صفر از تناژ یک تن الی ده هزار تن به بیشتر را با تجهیزات فریونی و تجهیزات آمونیاکی را در هر نقطه از کشور و خارج از کشور را دارد.

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی